განმსაზღვრელი შეფასების სქემა:
#
|
კრიტერიუმები
|
1-4 ქულა
არადამაკმაყოფილებელი.
|
5 – 6 ქულა
დამაკმაყოფილებელი
|
7-8 ქულა
კარგი
|
9-10 ქულა
სანიმუშო
|
1
|
საგაკვეთილო პროცესში მოსწავლის აქტიურობა , მოსმენის კულტურა, მობილიზება,
ეთიკური ნორმების დაცვა.
|
პასიურია, გონებაგაფანტული, არ უსმენს მოსაუბრეს, არ იცავს ეთიკურ ნორმებს.
|
გაკვეთილში ნაწილობრივად არის ჩართული. უჭირს ყურადღების კონცენტრირება.
იშვიათად უსმენს მოსაუბრეს, ვერ იცავს ეთიკურ ნორმებს.
|
გაკვეთილზე აქტიურია, მობილიზებული, კონცენტრირებული, უსმენს მოსაუბრეს,
იცავს ეთიკურ ნორმებს.
|
გაკვეთილზე აქტიურია, მობილიზებული, კონცენტრირებული, უსმენს მოსაუბრეს,
იცავს ეთიკურ ნორმებს.
|
2
|
წაკითხული მხატვრული ნაწარმოების ან ინფორმაციის შეჯამების უნარი, ჯგუფში
მუშაობა, თანამშრომლობა.
|
ვერ ახერხებს შეაჯამოს წაკითხული ინფორმაცია, ჯგუფის მუშაობაში არ შეაქვს
წვლილი, არ თანამშრომლობს ჯგუფის სხვა წევრებთან.
|
ნაწილობრივ ახერხებს შეაჯამოს წაკითხული ინფორმაცია.
ჯგუფის მუშაობაში ხანდახან შეაქვს წვლილი. თანამშრომლობს ჯგუფის სხვა
წევრებთან.
|
კარგად ახერხებს შეაჯამოს წაკითხული ინფორმაცია, ჯგუფის მუშაობაში შეაქვს
წვლილი, თანამშრომლობს ჯგუფის სხვა წევრებთან.
|
კარგად ახერხებს შეაჯამოს, გაანალიზოს წაკითხული ინფორმაცია, ჯგუფის
მუშაობაში შეაქვს მნიშვნელოვანი წვლილი, თანამშრომლობს ჯგუფის სხვა წევრებთან, არის
გამოხატული ლიდერი.
|
3
|
დისკუსიაში მონაწილეობა, კითხვების დასმა და დასმულ შეკითხვებზე პასუხი.
|
მონაწილეობს დისკუსიაში, დასმული კითხვები არამიზნობრივი და უშინაარსოა.
|
მონაწილეობს დისკუსიაში, დასმული კითხვები ზოგჯერ არამიზნობრივი და უშინაარსოა.
|
მონაწილეობს დისკუსიაში, დასმული კითხვები მიზნობრივი და შინაარსიანია.
|
აქტიურად მონაწილეობს დისკუსიაში, დასმული კითხვები ღრმა, მიზნობრივი
და შინაარსიანია, პასუხები გამოირჩევა კონკრეტულობით.
|
4
|
საკუთარი მოსაზრების გამოთქმა ფაქტებზე და არგუმენტებზე დაყრდნობით საკითხის
კონკრეტულობა.
|
უჭირს საკუთარი მოსაზრების გამყარება ფაქტებითა და არგუმენტებით.
საკითხის დასმისას არაკონკრეტულია.
|
ახერხებს საკუთარი მოსაზრების გამყარებას მწირი ფაქტებითა და არგუმენტებით.
საკითხის დასმისას არაკონკრეტულია.
|
ახერხებს საკუთარი მოსაზრების გამყარებას ფაქტებითა და არგუმენტებით.
საკითხის დასმისას კონკრეტულია.
|
კარგად ახერხებს საკუთარი მოსაზრების გამყარებას არამხოლოდ ფაქტებითა
და არგუმენტებით, არამედ პარალელებითა და ანალიზით, საკითხის დასმისას კონკრეტულია.
|
No comments:
Post a Comment